Алла елшісіне (с.ғ.с.) деген махаббат
Ардақты Пайғамбарымыз (с.ғ.с.) өмірден озған соң азан оқыған Біләл (Алла оған разы болсын) Мәдинадан кетуді ұйғарады. Себебі әрбір көше, мешіт – барлығы Алла елшісін (с.ғ.с.) еске салып тұратын.
Ардақты Пайғамбарымыз (с.ғ.с.) өмірден озған соң азан оқыған Біләл (Алла оған разы болсын) Мәдинадан кетуді ұйғарады. Себебі әрбір көше, мешіт – барлығы Алла елшісін (с.ғ.с.) еске салып тұратын.
Ақпарат ағыны толассыз аққан бүгінгі заманда адамдардың қарым-қатынасы көп жағдайда қарапайым смартфондар арқылы жүзеге асырылады.
Әус ибн Әус (р.а): Алла елшісі (с.ғ.с.): «Шынында, күндердің ең қайырлысы – жұма. Сол күні маған көптеп салауат айтыңдар, өйткені, айтқан салауаттарың маған арнайы (пепріштелер тарапынан) жеткізіледі», - дегенде,
Кейде ауырсақ қызуымыздың көтерілетіні бар. Сондай кезде дәрігерлер қызуды түсіру үшін денені сумен ысқылау керектігін айтады немесе жылы суға түсуге кеңес береді. Оны физиологиялық салқындату дейді.
Нәбихи ибн Уахб (Алла оған разы болсын) баяндайды: «Бірде Осман ибн Аффан (р.а.) екеуміз келе жатып Омар ибн Убайдуллахты (Алла оған разы болсын) кездестіріп қалдық. Ол көзінің ауырып тұрғанын айтты.
Алланың Өзі де рас, сөзі де рас – деп Хәкім Абай жырлағандай, Құран – хақ сөз. Бұған дау жоқ. Алланың әрбір аятына иман ету мұсылманға парыз, сондықтан, біз оған иман келтіреміз. Әйтсе де, Құран-Кәрімдегі Алла Тағаланың сипаттарына қатысты аяттарды ашықтауға келгенде, мазһаб ұстанушылар (әһлу-сунна) мен мазһабты мүлдем мойындамайтын уахабшылардың арасында келіспеушілік туындайды.
Пайғамбарымыз (Алланың оған салауаты мен сәлемі болсын):
Екі дүние сұлтаны Мұхаммед (Алланың оған салауаты мен сәлемі болсын) пайғамбарымызды танып білу – әрбір мұсылманға міндет боп табылатын дін негізінің бірі.
Өмірі табиғат аясында өткен бәдәуидің ғажайып бір дұғасы бар. Дала данышпаны: «Уа, Раббым! Ризығым аз болса, көбейте гөр, алыс болса, жақындата түс, жақын болса, жемісті ет, ал жемісті болса, мені Саған шүкір етуші пенделеріңнен ете гөр!», - деп дұға жасаған екен. Міне, сөз қадірін түсінгенге бұл мінәжатта терең мағына жатыр.
Айша (р.а.) анамыз айтады: «...Алла елшісі (Алланың оған салауаты мен сәлемі болсын) қара басы үшін ешкімнен кек алмайтын еді...» (Мұттафақұн алейһи). Бұл – өте қиын сүннет.
Уаһб бин Мунаббих һижраның отыз төртінші жылы халифа Осман бин Аффан заманында туды. 114 жылы дүние салды. Тарих ғалымдары оны табиғиндердің үшінші сатысына жатады деп жазды. Ол бірқатар сахабалардан, атап айтқанда Абдулла бин Аббас, Әбу Һурайра, Әбу Сағид Худри, Нұғман бин Башир, Жабир бин Абдулла сынды сахабалардан тәлім алды.
Әрине, адам баласы күнде шайтанмен қылышсыз майданда шайқасқа түседі. Шайтанның өзіне тән басымдылығы бар. Малғұн көзге көрінбей, адамның нәзік тұсынан, нәпсісіне ұнайтын жағынан соққы жасауы. Ал, адамның күші – қару-жарағында. Қару-жарағы дегенім – Алланың сөзі, Құран. Сонымен бірге, шайтан бар болғаны көңілге ой салып азғырады. Десе де, шайтанның айла-шарғысына түсіп қалуға болады. Мұндайда, шайтанды тікелей жеңген тұлғалар бізге үлгі. Бұхари кітабында жазылған бұл қисса ең танымал сахабаның басынан өткен оқиға. Сахаба бұл жөнінде былай әңгімелейді:
Жүрек жайлы өте пайдалы кеңес. Пайғамбар (Алланың ол кісіге салауаты мен сәлемі болсын) айтқан бұл кеңеске құлақ түрсеңіз, күйзеліс, құлазу сияқты рухани дерт сізге жуымайды. Пайғамбарымыз (с.ғ.с.): «...Денеде жұдырықтай бір ет бар. Ол сау болса дене тұтастай сау болады. Еер ол ет бұзылса дене толығымен бұзылады. Ал, ол – жүрек», - деп айтқан. Бұл ұзын хадистің соңғы бөлігі. Аталмыш риуаят Бұхари, Муслим, Ибн Мажа, Тайалиси, Ахмед, Дарами, Ибн Хиббан сынды хадис ғалымдарының еңбектерінде кездеседі.
Сіз жөні бөлек оқиғаға куә боласыз. Ол ғалым ілім жолына басынан ауыр сынақтар өткеріп барып түсті. Бұл табиғиндердің бесінші сатысына жататын Малик бин Динардың өмірінен үзінді. Ол – Әнас бин Маликтен риуаят естіген табиғин.