БІР ҚҰРБАНДЫҚ МАЛЫ НЕШЕ АДАМНЫҢ АТЫНАН ЖАРАМДЫ БОЛАДЫ?
БІР ҚҰРБАНДЫҚ МАЛЫ НЕШЕ АДАМНЫҢ АТЫНАН ЖАРАМДЫ БОЛАДЫ?
БІР ҚҰРБАНДЫҚ МАЛЫ НЕШЕ АДАМНЫҢ АТЫНАН ЖАРАМДЫ БОЛАДЫ?
Шариғатта құрбандыққа төрт түлік (қой, ешкі, сиыр, түйе) малды шалады. Ешкінің және қойдың жасы бір жылдан асқаны, сондай-ақ алты айдан асқан тоқты (қой секілді) ірі, қоңды болса құрбандыққа жарамды.
Асыл дініміз Исламның халқымыздың қанына сіңіп, ғұрып-дәстүрімен біте қайнасып кеткендігінің куәсі әрбір тұрмыс-тіршілігінде көрініс тауып, ұлттық санамызбен астасуында жатыр.
МЕШІТ ЕРЕЖЕСІН САҚТАУ – БАРШАҒА МІНДЕТ
ЗИРАТ БАСЫНДА ҚАНДАЙ АЯТТАР ОҚЫЛАДЫ?
«Аятул Курси» – Құран аяттарының төресі. Әбу Һұрайрадан (оған Алла разы болсын) жеткен хадисте Пайғамбарымыз (оған Алланың салауаты мен сәлемі болсын): «Әр нәрсенің шыңы бар. Шын мәнінде, Құранның шыңы – «Бақара» сүресі. Ол сүреде Құран аяттарының төресі бар. Ол – «Аятул-Курси», – деген (Термизи). Бұл аяттың көптеген артықшылығы бар. «Аятул Курсидің» артықшылығын баяндайтын хадистерге тоқталсақ.
ЛЛА ТАҒАЛА ҚҰРАНДА НЕГЕ «БІЗ ТҮСІРДІК», «БІЗ ЖАРАТТЫҚ» ДЕП КЕЛТІРГЕН?
Қоғамның дамуы алдыменен мәдениетке, мәдениеттің дамуы рухани тұғырға тәуелді келеді.
Қысқы каникулда үйге барғанымда газеттегі энциклопедияға әзірленіп жатқан тізімді ақсақалдарға, мұғалімдерге, молдаларға көрсеттім. Тұшымды да толығырақ жауап берген 85 жастағы Дәулетбай Меңдібайұлы болды.
Ел болмысының тірегі - дін мен мәдениет, тіл мен дәстүр, атамекен жердің талабына сай шаруашылықты жүргізу тәртібі.
О дүниелік өмір қарсаңында бұл дүниедегі тіршілік атаулы түгелдей тоқтайды. Мұны, яғни тіршіліктің тоқтау мерзімін «қиямет қайым» дейді. Қиямет қайымның болатындығын жер бетіндегі күллі діндер қабыл етеді. Өйткені әлемдердің Раббысы Алла ерте ме, кеш пе қиямет қайымды болдырады.
еңес үкіметінің қазақ қоғамының ішкі құрылысын өзгертуге бағытталған саясаты ең алдымен қазақ ауылдарын жоюдан басталғаны тарихтан белгілі. Өйткені, ауыл ұлттың ұясы еді.
Иғтикаф араб тілінде «бір жерде тұру, бір нәрсені тұрақты түрде істеу, өзін бір жерге қамау» деген мағынаны білдіреді. Шариғаттағы мағынасы азан шақырылып, қамат түсірілетін мешітте иғтиқафқа ниет етіп, ораза ұстап белгілі бір мезгіл сол жерде қалуды білдіреді.