ТЫЛСЫМ КҮШТЕРГЕ СЫЙЫНУДЫҢ ҮКІМІ
ТЫЛСЫМ КҮШТЕРГЕ СЫЙЫНУДЫҢ ҮКІМІ ҚАНДАЙ?
ТЫЛСЫМ КҮШТЕРГЕ СЫЙЫНУДЫҢ ҮКІМІ ҚАНДАЙ?
Ихсан – пенденің иманын бекемдеп, ішкі дүниенің көркемделуімен құлшылыққа деген құлшынысын арттыратын, адамгершілікке тән игі қасиеттерді кемелдендіре түсетін рухани ілім. Құдіреті күшті Алла Тағала Құран Кәрімде ерекше мән берген құндылықтың бірегейі де – осы ихсан ілімі. Қасиетті Құранда: «Шын мәнінде Алла әділетті, игілікті және туыстарға қарайласуды бұйырып, арсыздықтан, жамандықтан және зорлық-зомбылықтан тыяды. Сендер ұғынар деп Ол, осылай түсіндіреді», – деп баяндалған («Нахл» сүресі, 90-аят).
ӘЛЕУМЕТТІК ЖЕЛІНІ ҚОЛДАНУДЫҢ ӘДЕБІ МЕН МӘДЕНИЕТІ
ЕР МЕН ӘЙЕЛ – БІР-БІРІН КӨРІКТІ ЕТЕТІН ЖАНДАР
Иман сөзі «сену, растау» деген мағынаны білдіреді. Ал діндегі терминдік мағынасы Пайғамбарымыздың (оған Алланың салауаты мен сәлемі болсын) Алла Тағала тарапынан жеткізген дініміздегі иман шарттарын жүрекпен растап, сенуді білдіреді. Хәкім Абай он үшінші қарасөзінде: «Иман деген – Алла табарака уа тағаланың шәриксиз, ғайыпсыз бірлігіне, барлығына уа әр түрлі бізге пайғамбарымыз саллалаһу ғалайһи уәссәлләм арқылы жіберген жарлығына, білдіргеніне мойын ұсынып, инанмақ», – деген. Демек иман дегеніміз – хадисте баяндалғандай, Аллаға, Оның періштелеріне, кітаптарына, елшілеріне, ақырет күніне және тағдырға, оның жақсылығына мен жамандығына сенуді қамтиды. Ханафи мәзһабының ғалымдары осыған жетінші шарты «өлгеннен кейін қайта тірілуге» сенуді де қосады. Осы иман шарттарының әрқайсысына жеке-жеке қысқаша тоқталып өтсек.
Кейде кейбір адамдар «Дін деген не өзі?» деген сұрақ қойып жатады. «Дін» сөзінің тілдік мағынасы «бойсұну, тыйылу, есеп, жаза, сыйлық» т.с.с. мағыналарды білдіреді. Дін – екі дүние бақытына жетелейтін жол, Алла Тағала бұйырған үкімдер, құлшылықтар мен сенімдер. Дін әрбір ақыл иесін қайырлы әрі ізгі істерге жетелейді, тек жақсылыққа бастайды. Ішіпжеу, ұйықтау – материалдық қажеттілік болса, дін – рухани қажеттілік.
Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаев Қазақстан халқына 2 қыркүйек күні Жолдау жасады.