РАМАЗАН АЙЫНДА ҚАНДАЙ ДҰҒАЛАР ОҚУ КЕРЕК?
Рамазан – дұғалар қабыл болатын ай. Дұға қабыл болатын бұл күндері әрбір мұсылман көп дұға етуі керек. Әсіресе ауызашар уақыты – дұға қабыл болатын сәт. Сол үшін ауыз ашқанда дұға жасау – мұстахаб.
Рамазан – дұғалар қабыл болатын ай. Дұға қабыл болатын бұл күндері әрбір мұсылман көп дұға етуі керек. Әсіресе ауызашар уақыты – дұға қабыл болатын сәт. Сол үшін ауыз ашқанда дұға жасау – мұстахаб.
Тахник – жаңа туған сәбиді емізбес бұрын таңдайын құрма немесе тәтті нәрсемен сүрту. Бұл – Пайғамбарымыздан (оған Алланың салауаты мен сәлемі болсын) келе жатқан сүннет амалы.
Алла Тағала Құранның «Ахзаб» сүресінің 56-аятында: «Шын мәнінде, Алла және Оның періштелері Пайғамбарға салауат айтады (Алладан – рақым, періштелерден – жарылқау, дұға). Уа, иман келтіргендер! Сендер де оған (Пайғамбарға) салауат пен саламаттылық тілеңдер»! – деген. Алла Тағала Өзінің ұлықтығымен, саны жоқ періштелердің Пайғамбарымызға (оған Алланың салауаты мен сәлемі болсын) салауат айтуының және иман келтірген мүминдерге де салауат айтуға бұйырудың сыры неде?
Ассаляму аляйкум уа рохматуллахи уа баракятух. Вся хвала принадлежит Аллаху. Мир и благословение Его благородному посланнику Мухаммаду, его семье и его сподвижникам.
«ТАЛАҚ» ПЕН «АЖЫРАСАМЫН» СӨЗІ БІРДЕЙ САНАЛА МА?
ТЫЛСЫМ КҮШТЕРГЕ СЫЙЫНУДЫҢ ҮКІМІ ҚАНДАЙ?
ҚҰРАНДЫ ҚАТЕ ОҚЫСА, НАМАЗ БҰЗЫЛА МА?
P2P (ағыл. peer-to-peer «тең-теңімен» немесе person-to-person «адамнан адамға») саудасы – бұл делдардардың қатысуынсыз тікелей пайдаланушылар арасында арнайы веб және мобильді қосымшалар арқылы криптавалюта сатып алу-сату.
КЕШБЭКТІ ЖӘНЕ ДИСКОНТ КАРТАЛАРДЫ ҚОЛДАНУҒА РҰҚСАТ ПА?
Қажылық визасы – заманның талабына сай әрі көпшіліктің мүддесі мен қажеттіліктеріне орай Сауд Арабия Королдігінің қойған талабы және заңы.
Құраншылар немесе «Құраниттер» – сүннетті мойындамай, тек қана Құранға еретін ағым. «Құранды дұрыс түсініп, әр ісімізде оны басшылыққа аламыз» деген принципті негізге ала отырып, олар Алла Елшісінің (оған Алланың салауаты мен сәлемі болсын) сүннетін, хадистерін мойындағысы келмейді. Сондықтан кейбір ғалымдар бұл ағымды «сүннетті мойындамайтын, хадистерді жоққа шығаратын топ» деп атайды.