Мені келін ретінде бір ер жігітке ұсынған еді. Ол маған қоңырау шала бастады, біраз сөйлескеннен соң өз ата-анасын біздің үйге жіберуге рұқсатымды сұрады. Жігіт өте жақсы. Бірақ дін жағынан өте нашар. Намаз оқуды тек жақын арада бастаған, оның өзін арасында қаза етіп алады.

Қажылық жасауға жеткілікті нисап мөлшерінде қаражаты бар бойдақ еркек үйленуі керек пе әлде қажылыққа барғаны дұрыс па?

Біз бүгін заманымыздың қаһарманы Әмина анамыз жайлы бір үзік сырға тоқталайық. Миына қан құйылып ес-түссіз жатқан Әмина апаның ауруына шипа тауып, бүгінде қайта күш-қуатын жинап жетім балар үшін өмір майданына кірісуінің өзі Алланың кереметі дерсіз.

 Әнас (р.а.): «Алла елшісінің (с.ғ.с.): «Кімді ризығының мол болуы немесе ажал мерзімінің кешіктірілуі қуантса, туыстарымен қатынассын», - деп айтқанын естідім», - деген.

 

Айша (р.а.) анамыз: «Бірде Алла елшісі (с.ғ.с.) маған: «Расында, мен сенің маған разы кезің мен маған ашуланған кезіңді білемін», - деді. Мен: «Оны қалай білесіз?» - деп сұрадым.

 

Араб тіліндегі «Ашура» сөзінің мағынасы «Ашара» яғни мұхаррам айының «оныншы» күні деген мағына береді. Біздің жыл санауымыз бойынша 622 жылы Пайғамбарымыз (с.ғ.с.) Меккеден Мәдина қаласына көшкен жылы мұсылманша жылдың басы болып саналады.

 

Қажылық кезінде (ихрамға кіргеннен кейін) етеккір, яғни қан кетулері басталған әйелдер Қағбаны айналудан басқа қажылықтың барлық рәсімдерін ғұсылсыз орындауына болады.

 

Мұсылман адамның дүниелік және ақыреттегі өмірін күрт өзгертетін қажылық ғибадаты Аллаһ үшін орындалған жағдайда адамды күнәларынан тазартады, иманын өсіреді, жұмаққа жетуге себеп болады.

 

Бұл ұғымға сай келетін кейбір риуаяттар кітаптарда бар. Атап айтсақ, сахаба Әбу һурайрадан (р.а.) жеткен бір риуаятта Пайғамбарымыз былай деген: «Кімде-кім әңгіме айтып жатқан кезінде қасындағы адам түшкірсе, демек ол рас айтады».

 

Алланы — бір, Мұхаммедті пайғамбарым деп өзін мұсылман санаған кісінің өмірі ішімдік ішумен өтседағы, артынан дұға тілеп, Құран бағыштауға және оның атынан садақа таратуға болады.