Мешітте имам жамағатқа кешкі уағыз айтып отырған. Бұл жолғы уағыз адам баласы қалай жан тапсырады деген тақырыптың аясында екен. Басқаша айтқанда жақсы өлім мен жаман өлім хақында еді. Уағыздан соң жамағаттың ішінен бір жас жігіт имамның жанына келіп, өзінің басынан өткен бір оқиғасымен бөліскісі келді. Ол оның марқұм атасы жайлы әңгіме болатын.

 

Кешірім сұрауды әлсіздік деп бағалайтын ер азаматтар бар. Қателесе қалса, айыбын мойындауды намыс көріп, керісінше «Не бопты сонша? Онда тұрған не бар?» деп ерегісе түседі. Кейде тіпті өзінікін жөн деп мойындатуға әрекет етеді.

Бұл адам баласына сабақ болар бір оқиға. Оның кейіпкері жедел жәрдем жүргізушісі. Ол сөзі де, іс-әрекеті де дөрекі кісі болатын. Мұсылманшылық жайлы естігісі келмейтін. Ондай сөзге құлақ та аспайтын. Имандылық жайлы ұмытқалы қашан. Жүрегінің мұншама қатайғанының бірден бір себебі жұмыс бабы болса керек. Өйткені, ол өлім мен қанды көп көретін. Әр кезекке түскен сайын жолда ажал құшқан адамдардың жансыз денесін көліктен шығаратын. Күнде жол апатын көргеннен болар өлімге қалыпты жағдай ретінде қарайтын. Өйткені, дәрігерлермен бірге денесінен аяқ-қолы тіпті басы ажыраған мәйітке көзі де, жүрегі де шіміркпейтін жағдайға жетті. Жүргізуші басынан өткен оқиғасын былай деп әңгімелейді:

Бүгінгі жастар кешегі ата-баба аманатын арқалаушы буын. Ол аманат – Алтай мен Атырау арасындағы ұлан ғайыр жер. Кіндік қанымыз тамған отанымыздың тұтастығы. Сонымен бірге, ұрпақтан ұрпаққа әкенің қанымен, ананың сүтімен беріліп келе жатқан тектілік атты «ұлттық кодымыз». Ұлттық код – ұлтымыздың даралық ерекшелігі әрі өзіндік қасиеті.

Баяғы бір заманда күнәсіз күні өтпейтін біреу бопты. Бойында бір кісіден артып жығылатын міні бар екен.

Ислам тәлімі мен тағылымының мақсаты – адам баласының Жаратушысымен қарым-қатынасын жүйелеу. Басқаша сөзбен айтқанда, пендеге иман мен құлшылық мәселесін үйрету. Бұл жүйе адамды жер бетінде бақытты сезініп өмір сүруіне және ақыретте де жәннатқа кіруіне септігі тиюге бағытталған. Сонымен бірге, Ислам қоғамдағы адамдар ара-қатынасын да реттейді. Яғни, Ислам – тек қана құлшылық етуді ғана емес, қалай өмір сүру керектігін үйрететін иләһи заң.

Құран барлық ғылымның қайнар көзі. Өкінішке орай, Құран Кәрімнің теңіздей ғылымының тек тамшысы ғана бізге аян. Соның бірі, жұма сайын мешіттерде оқылатын «Кәһф» сүресіндегі Мұса және Хызыр (ғ.с.) қиссасы. Бұл қиссадан біз ұғыну керек болған үкімдер, өмірлік қағидалар мен тәрбиелік мәні бар ғибраттар ішінен төрт мәселеге ғана зер салып көрейік.

Бірде немересі атасымен әңгімелесіп отырып, тосыннан мынадай сұрақ қояды:

-       Ата, адам өмірінің ұзақтығы қанша уақыт?

Құран Кәрімде «Мал-дүниелерін Алла жолында жұмсағандардың мысалы – жеті бас масақ шығарған бір түйір дән тәрізді, әрбір масақта жүз дәннен бар. Әрі Алла қалағанына еселеп, арттырып береді. Алла – берекесі Кең, бәрін Білуші[1]» деген аят бар.Бұл адам ақыл-санасына түсінікті болу үшін бейнелеп, мысал ретінде жеткізілетін аяттардың бірі.

Түс жайлы Убада бин Сомит (Алла оған разы болсын) «Мұсылманның түсі – пайғамбарлықтың қырық алты бөлігінің бірі[1]» деген хадис риуаят етеді.

Отыз күнәны жойып, қабір азабынан қорғайтын сүре. Тәбәрак (Мүлк) сүресі

Отыз күнәны жойып, қабір азабынан қорғай…

Мұхаммед пайғамбар (с.ғ.с.): &...

07-11-2016 Просмотров:371793

Әлемнің ең ықпалды мұсылман тұлғалары анықталды

Әлемнің ең ықпалды мұсылман тұлғалары ан…

 Амман корольдік стратеги...

11-10-2016 Просмотров:210775

Намазды қай кезде оқымаған дұрыс?

Намазды қай кезде оқымаған дұрыс?

Айша анамыз (р.а.): &laqu...

26-09-2016 Просмотров:44451

Әріптес сайттар