Сахаба Әбу Һурайрадан (р.а.) Алла елшісінің (с.ғ.с.) былай деп айтқан хадисі жеткізіледі:

 

سَبْعَةٌ يُظِلُّهُمُ اللَّهُ فِي ظِلِّهِ يَوْمَ لاَ ظِلَّ إِلاَّ ظِلُّهُ إِمَامٌ عَادِلٌ وَشَابٌّ نَشَأَ بِعِبَادَةِ اللَّهِ وَرَجُلٌ كَانَ قَلْبُهُ مُعَلَّقًا بِالْمَسْجِدِ إِذَا خَرَجَ مِنْهُ حَتَّى يَعُودَ إِلَيْهِ وَرَجُلاَنِ تَحَابَّا فِي اللَّهِ فَاجْتَمَعَا عَلَى ذَلِكَ وَتَفَرَّقَا وَرَجُلٌ ذَكَرَ اللَّهَ خَالِيًا فَفَاضَتْ عَيْنَاهُ وَرَجُلٌ دَعَتْهُ امْرَأَةٌ ذَاتُ حَسَبٍ وَجَمَالٍ فَقَالَ إِنِّي أَخَافُ اللَّهَ وَرَجُلٌ تَصَدَّقَ بِصَدَقَةٍ فَأَخْفَاهَا حَتَّى لاَ تَعْلَمَ شِمَالُهُ مَا تُنْفِقُ يَمِينُهُ

Кімде-кімде Алла үшін бір күн (болса да) ораза ұстайтын болса,

Алла Тағала ол пенде мен тозақтың арасын аспан мен жердей қашықтықта ұзақ қылады.

Тирмизи, Жихад, 3.

Пайғамбарымыз (с.ғ.с.):

«Кімде-кім бұл айда аузы берік бір адамға ауызашар берсе, күнәлары кешіріледі. Сол аузы берік адамның алған сауабындай сауап бұған да беріледі», - дегенінде, сахабалардың кейбірі аузы берік бір адамға да ауызашар беретіндей жағдайы жоқ екендіктерін айтты. Сонда Алланың Елшісі (с.ғ.с.): «Бір дана құрмамен ауызашар бергенге де, тек сумен ғана оразасын аштырғанға да, кішкене сүт бергенге де осы сауап жазылады», - деген екен.

 

Бәйһақи

Алланың Кітабынан бір әріп оқығанға бір жақсылық бар,

ол он есе жақсылық болып жазылады. (Яғни бір әрпіне он сауап беріледі.)

Мен әлиф, ләм, мим - бір әріп демеймін. Әлиф - бір әріп, ләм - бір әріп, мим - бір әріп.

Абдуллаћ ибн Масғуд риуаят еткен

Кімде-кім (парыз екендігіне) сене отырып, сауабын жалғыз Алладан үміт ете отырып Рамазан оразасын ұстайтын болса, өткен күнәлары кешіріледі.

Жұма күні шомылып, кейін мешітке ерте келіп, имамға жақын отырып, артық сөйлемей оның сөзін тыңдаған адамның басқан әр қадамына БІР ЖЫЛДЫҚ НӘФІЛ ОРАЗА мен ТҮНДЕ ҰЙЫҚТАМАЙ НАМАЗ ОҚЫҒАННЫҢ сауабы жазылады.

(Хадисті Аус ибн Аустан (оған Алла разы болсын), имам Әбу Дауд, имам Насаи, имам Ибн Мажәһ және имам Тирмизи риуаяты етті.)

Хафиз сөзі көбінесе Құран жаттаған кісіге немесе жалпы бір нәрсені толық жаттаған адамға қолданылатын атау. Ал енді хадис ғылымында қолданылатын хафиз сөзіне тоқталсақ, ғалымдардың бұл сөздің мағынасына қатысты көзқарастары екіге жарылған:

Хадис ғылымы ғұламалар тарапынан ең көп зерттелген ғылымдардың қатарынан саналады. Бұл ғылымды зерттеуші ғалымдардың зерттеу дәрежесіне қарай деңгейлері де болатыны анық. Сіздерге хадистану ғылымына зор үлес қосып кеткен хадис ғалымдарының түрлерін назарға ұсынамыз.

Страница 1 из 4

Отыз күнәны жойып, қабір азабынан қорғайтын сүре. Тәбәрак (Мүлк) сүресі

Отыз күнәны жойып, қабір азабынан қорғай…

Мұхаммед пайғамбар (с.ғ.с.): &...

07-11-2016 Просмотров:363589

Әлемнің ең ықпалды мұсылман тұлғалары анықталды

Әлемнің ең ықпалды мұсылман тұлғалары ан…

 Амман корольдік стратеги...

11-10-2016 Просмотров:203121

Қызуды түсірудің Пайғамбарымыз (с.ғ.с.) айтқан бір тәсілі

Қызуды түсірудің Пайғамбарымыз (с.ғ.с.) …

  Кейде ауырсақ қызуымыз...

21-09-2016 Просмотров:34696

Әріптес сайттар